Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2006 06:10 - накрая винаги питат у кои е вината....
Автор: hrisveli4kova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1287 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
анорексия и булимия никои нищо не казва. всичко живо се гледа умно когато се споменат тези две думи като попарени някои дори не знят разликата между тях и пак все умни погледи къде сгрешихме защо са болни децата?Факт:  във всеки завършващ випуск в моята гимназия има поне по 2 анорексички/булимички това значи 3 от всеки 100 не е малка броиката и говоря само при завършващите випуски и как няма как може да не е така когато дори и пластмасовите манекени от витрините ми крещят ТРЯБВА ДА СИ СЛАБА някои някога заглеждал ли се е колко невъзможно тънки кръстчета имат манекените за дънки ! кои подяволите нормален човек има толква тънък кръст и как мога и аз да съм такава и списянията и фотошопа промиха мозъците ни как да задоволя капризите на някои които дори не може да бъде постигнат как да бъда като тази от корицата като дори и тя може да бъде себе си ?!Що за побъркан свят! Как да кажа на момчето  в което съм влюбена обичай ме заради мен не заради това колко килограма съм или колко фондьотен имам или колко руж или....т.н. и как да му го кажа при положение че  момичето от съседният чин вече е анорексичка постигнала "идеалните" според списанието килограми и като си е сложила малко грим на изпитото лице изглежда добре мога ли да го виня че ще избере слабото красиво момиче което никога няма да се погледне в огледалото и да каже че е красиво а не мен която съм дебела която нямам самочувствие именно заради тъпите изисквания кои подяволите ми каза че не мога да го направя ! кои ми сложи тъпите ограничения кои ми каза че ТРЯБВА да бъда точно такава мислим се за по добри ами огледаите се някои трябва да ви го каже ли огледаите се подяволите никои ли не забелязва че сме заляти от клонинги че младите момичета до едно си приличат че вече дори гледат с един и същ поглед които мн ясно е постигнат с лещи или че си цупят устните по един и същ начи
пак трябва нещо фатално да стане че да се осъзнаете !!!
какво трябва да стане?Незнам какво по дяволите трябва да ви стресне че да осъзнаете че има проблем за които се мълчи !


Тагове:   накрая,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. platttonnn - споко
31.12.2006 09:16
Здравей,умно момиче,не завиждай никому.Анорексията е само симптом,момичетата,които стигат до нея имат сериозни проблеми,които не осъзнават.
цитирай
2. september - повярвай ми
31.12.2006 15:59
не са само списанията ,манекенките и телевизията
те просто подклаждат нещата в следващата фаза
то се почва от много по-различни ,много по-лични причини ,в които се корени проблем ,нерешин ,понякой път неосъзнат и определено несподелен
точно мълчанието има огромна вина и погледа ,който срещаш щом назовеш проблема ,защото не от клиника , не от специалист , а от човек има нужда
цитирай
3. ady - Направи ми впечатление
31.12.2006 17:53
че и двете сякаш са заразни,, работата ми е такава, че следя за здравето на работещите в различни фирми и ми направи впечатление ,че в сравнение с миналата година в една от фирмите момичетата с поднормено тегло от 3 са станали 6. Подозирам дори, че шефовете понякога също имат изисквания за външен вид и поддтикват децата към гладуване. Соътветно съобщих, но за съжаление надали ще има ефект.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hrisveli4kova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26615
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930