Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2006 10:45 - умирам
Автор: hrisveli4kova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4436 Коментари: 2 Гласове:
0



не мога пове4е не мога да издържам просто искам да продам душата си на дявола за малко щастие не мога да дишам всяка глътка въздух ми при4инява болка пове4е от колкото мога да понеса искам само да потъна в сън от които няма да се събудя питам се на кой навредих толкова че да ме боли така за какво ми отмъщава съдбата или просто си е избрала мен за да се гаври както малко дете което бута червейче с клечка само и само да види както се свива в агонизиращи гърчове дали съдбата е малко дете решило да види как ще се гърча аз? Защо винаги трябва да става така че да нямам нищо и че единственото ковто искам няма да получа не искам да живея какъв е смисъла щот само ще се мъча поне да можех да събера сили да сложа краи и как как може все така да става ? Дали съм лоша че да се получава така???Не искам просто не мога да продължа немога искам да се откажа искам да сложа краи просто искам да спре да ме боли не може ли само толкова само да спре да ме боли ....



Гласувай:
0



1. анонимен - надали е толкова лошо положението с ...
22.12.2006 11:36
надали е толкова лошо положението с теб, обикновено преувеличаваме нещастията си. Вземи се в ръце, след буря винаги изгрява слънце и то е по-чисто и ярко
цитирай
2. анонимен - аз
22.12.2006 12:36
ако правилно съм разбрала болката не е физическа, ако съм сбъркала - поправи ме.
иначе покрай тези празници често се случва хората да се чувстват самотни, безпричинни и безполезни, но много често това е временно състояние предизвикано от физическа и емоционална умора от превъзбудата по празниците, както и от клишетата за как трябва да изкараме или какво трябва да сме направили - клишета, които ни се натрапват непрекъснато
Не позволявай да те слагат в калъп - ти си си ти и ако на някой не му изнася - усмихни му се и продължи напред
А когато ти е нещастно - просто се огледай и виж красотата на малките неща около теб и почерпи сили от тях
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hrisveli4kova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26609
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930