Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2006 21:00 - продължавам
Автор: hrisveli4kova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 413 Коментари: 0 Гласове:
0



добре де така като се замисля нищо ама изобщо нищо не ми се е случило днес или може да се каже че се случиха някои неща които ще имат значение за напред та така почвам да разказвам възможно най обективно но с една дума Петя и Ваня пак се скараха и то за какво за факта че Петя беше писала на мен една минута по рано и голямия проблем но така си е ако не стане както едната иска няма да е и тъпото е че и двете си мислят че постоянно правят кои знае какви компромиси спрямо самите себе си а всъщност нито едната не е готова да направи дори и малка отстъпка спрямо своите изисквания. ще попитате а аз аз в караина сметка постоянно се съгласявам  и правя кои каквото ми каже само и само да има мир .... и в краина сметка ще попитате какъв е смисъла на тази караница ?!Ами нека аз ви кажа един отвратителен хелоин а този въпросният хелоуин аз го чакам с най голямо нетърпение .....но какво да се прави ще видим как ще мина във вторник а и Панайот най вероятно няма да доиде вече съм тотално съкушена :( уфффф (destinys child - soldier) ...... оччертава се ужасна седмица ама направо ужасяваща !!!!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hrisveli4kova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26613
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930