Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2006 21:58 - ден 3 напредвам :}
Автор: hrisveli4kova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
0



доооообрем да видим какво се случи на мен днес ами като цяло не е кои знае колко интересен ден на даскало си припомняхме старите екскурзии то е малко като мъжете с казармата като се съберем повече от пет човека и темата за екскурзия е неминуема и така седяхме си там и коментирахме кое момче как сме гримирали докато е било мъртво пияно как сме дразнили даскалите такива ми ти работи бойни рани какво да се прави :}
днес успях да измъкна цели 20 лв на баща ми попринцип нещо което трудно ми се одава освен когато не е в алкохолко опиянение ...
така 20 лв бяха за благородна кауза хаха купих на най добрата си приятелка чанта (боже опази ме да от подобно нещо 2ри път) виждали ли сте наркоман поставен в стая пълна с дрога ама каквато му душа иска и той седи и се оглежда и незнае от къде да почне и тя същата работа тфа не ми харесва онова харесва ли ти на мен не ама ако на тебе ти харесва и все ги харесва едни травеститско кожени (мисля че има нещо на подъзнателно ниво към кожата ....може би си пада по садо мазо :D ) нищо не хареса ....стигнахме до споразумението че ще се ходи във Пазаджик за да се избира (айде и за тва пари) то не че имаше някакъв особен избор на чанти в нашия "огромен" град ама аз за 6 минути си харесах едно 10 чанти :О после (не взели нищо си се върнахме) аз седнах пред компа с тъжната мисъл че Панайот сега най вероятно е на някои влак качен и си пътува за Кърджали (неговото село понякога си ходи за малко) и обаче включвам скайп и той там писах му и той отговори и като се заприказвахме СМяХ сМЯх ама много смях само той може да ме разсмее така до сълзи
подстригал се е за пореден път се е направил 1ви номер причина за която моите приятелки дълго време му викаха гологлавия и сега пак прилича на мишка само че мишка с особено големи,влажни  и черни очи и сладки ушички абе много му отива :D само че от сега ми става лошо като си помисля че в вторник Зъл Поглед ще му се лепне и ще каже мазно Паааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааца (тъи като това не е неговото име тя му вика по друг начин но това да не ви заблуждава той е все така лигав и със все така удължена гласна) колко ти отива много си хубав така няма пък трябва да отклоня вниманието от него ще се наложи да си боядисам косата :D  мой си е пък стига сте ми го пипали !!!!! и без друго едвам съумявам да му бъда само приятелка хахах
еми за днес деня свърши какво ли ме чака утре :)
дано да е нещо хубаво :)))))

"Целувала ли те е някога снежинка? Виждал ли си как тя става на сълза? Така желая аз да те целуна, но ме е страх да не се разтопя!"
 



Тагове:   ден,   напредвам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hrisveli4kova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26610
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930