Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2006 17:41 - добре ден 2ри
Автор: hrisveli4kova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
0



добре ден две днес музиката звучи от колоните пак е рап ммм лил джон нева ева :)
добре вчера се представих днес да разказввам започвам от сутринта станах и пак зъзнах бая пред входа да не говоря че днес съм и много зле в главата хах но нали се опитвам да изглеждамготино  и якето ми е ттънко а в моменти като този ми се иска да съм навлечена в една от онези огромни шуби започна зле доста зле имахме свободен час и  решихме да изчакаме в близкото кафе на мен много не ми се искаше защото Панайот беше в стаята трябваше да учи някакъв диалог на изуст  виждайки черните му умолително ококорени очи когато казваше на приятелите си аидде ве останете с мене но никотиновия глад ги победи и те отидоха да пушат и аз вече си предстравях как оставам сама в стаята и предлагайки му да му помогно той си научава диалога получава отличен и после естествено за отплата м е обича за цял живот но не стана точно така той остана сам в стаята поне така си мислех в началото а аз отидох да пия кафе (което междудругто  ненеавиждам) и така седяхме там около половин час говорехме за хелоин които наближава кои как ще е облечен кои какво ще носи  за това по късно сега излизаме ние от кафето и кои да гледам Панайот за които аз много найвно предполагах че си седи в стаята САМ и учи от МОЯ учебник диалога си обаче той сега стоеше да отсрещният тротоар и пушеше със една моя съученичка ще я нарека със индианското име Зъл Поглед , та Зъл Поглед седи до него и му се усмихва ....даммм  и аз отидох пак към даскалото с пълното намерение да се самоубивам вече ,имахме мисля химия май незнам ,....но преди това междучасие аз седя на редицата от към вратата на 1вия чин редицата до мен е със свободен 1ви а на 2рия седят Младен и Димитър (Младен е леко грозноватичък но най забавното момче което познавам супер е а Димитър е странен много красив страхотно тяло но определено има странен характер понякога е много весел но има моменти в които колкото и пъти да го питаш нещо няма да ти каже нищо) до тях понякога седи и Георги тои е страхотен просто страхотен рисува графити много талантлилв красив има най прекрасните устни които някога съм виждала пълни....като бомбон тялото му е бетон без дори да е прекалено мускулест и освен това само половин час в неговата компания и можете да не си спомните какво означава лошо настроение :) та така малко се отплеснах пак :)
добре връщам се на главното та сяда Панайот на 1вия чин и запо1ва да си говори нещо със Младен и Димитър и идва Зъл Поглед за която се предполага че бе трябвало да си има приятел (КУРВА) и започва да му прави масаж на раменете и той направил една блаженна физиономия все едно 3 хавайки го обслужваха орално на плажа на Фиджи като през това време по телефона тои си говори с  Тупак (неговият/моят идол) и посля тя го хваща за ръчичка и през цялото време не го пусна седна му на чина а тои я прегърна :( имах чувството че ще умра чесно ви казвам ) опитвах се да ги гледам възможно най малко защото вече и аз незнам не мога да понеса повече удари заговорих се с Гошо дали не мога да го харесам та той е прекрасен даже повече от прекрасен но все имам чувстовото че докато го слушам си мисля за Панайот то не че имам това чувство но си е така предложих му да направим един общ графит някъде със спрейове супер ще е боже днес по цял ден си мисля само за това просто нещо невероятно ..... или поне се опитвамд а се разсея от мисълта за панайот която не ме изпуска нито за миг да не ви казвам колко много графити с това име имам .....изкарах и даскалото бях до библиотеката там естествено ме посрещнаха "много мило" взех си пак любовни романи какво да се прави .... все от някъде трябва да получа поне малко любов а и с едно кексче са най якото четиво :)  слава богу че си нямам котка тогава щях да съм хипер  жалка :( как ми се иска да изляза тази вечер ..... искам нещо да ми се случи .... проверих си скайп Панайот не е на линия пак е някъде на вън предполагам забивайки някое гадже или нещо подобно една приятелка само е на линия момиче което познавам от 1ви клас казва се Лъвчето (Chamilionaire - Grown & sexy) тя беше като мен до 7 клас много тъпичка смисъл сдухана но отиде в друго даскало и там си хвана гадже с което още са заедно много се обичат и сега са неразделни и живота и е готин ... завиждам и ... тъжно но факт  (2pac ft baby vox - extzy)
кога ли ще си дойде Панайот и дали ще ми пише? съдба ако ми пише може и да постна чата ни тук :) кои знае това е от мен все пак е все още обяд ще пиша по към довечера кои знае може и Панайот да ми каже че е лудо влюбен в мен и да каже че или ще съм негова или ще се самоубие ....Е тогава няма да имам много избор нали :D


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hrisveli4kova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26617
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930