Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2006 23:56 - представяне (ден 1ви)
Автор: hrisveli4kova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
0



сега смятам да си пусна малко музика на слушалките и да ви занимая с мойте днешни занимания .....такам музиката е избрана няма да ви учудя ако кажа че е малк жизнерадостен рап за мене няма нищо което да ми повдигне настроението така както рапа особенно нели :0)
добре де спирам съсъ скучното искахте да надникнете в моите побъркани тиин мисли да де фамилията не е моята тя е на момчето което харесвам и да тои не е с мен в писанията ми може да забележите много грешки да не ви прави впечатление не че сам тъпа даже аз си мисля че съм достатъчно умна но просто много ме мързи сега да тръгна да слагам запетаи и тям подобни глупости но пак малко се отплеснах да премина към по важното такам днес пак станах късно къмммм седем и тъи като оглеждайки сухата си кожа в огледалото поне половин час докато майка ми стоически ми изправяше косата както междудругота прави всяка сутрин и тъй като аз имам доблестта да се държа ужасно с нея по това време не че друго но съм забелязала че е слаб характер и аз тъй като съм по твърда си я тъпча всеки ден е добреее мразете ме не съм казала че съм мила!!! еее!!!та така вече с изправена коса поне за половин час тръгнах към даскало със моите 2 приятелки които имаха ъммм как да се изразя удоволствието да закъснеят пак поне едно дваисет минути и аз стоях пред входа зъзнейки  с тъпата си чанта ооо нека се опиша не сме имали удоволствието да ви опиша що за същество съм аз е добре представете си ъъъм високо един и седемдесет и осем нещо тежащо грррр е добре де ще ви кажа точно 75 килограма казах го аиде за 1ви и последен път си казах истинското тегло нещо ужасно но какво да се прави :) така косата от прекомерно изправяне е заприличала е нз дали сте вижда ли както леля ми се изказва опикана козешка козина (израз които аз намирам за ужасно верен :) ) тъъъ имам предвид суха гадна кестенява е да не съм блондинка господ ми е отказал и тази привилегия в живота забелязала съм че блондинките са много вървежни ама и до там ще стигнем таааа аз имам зелени очи моита единствено гордост :) и вървим си ние аз и моите две приятелки които така и не разбрах как са приятелки след като то само се карат било то за момчета които само си поделят при положение че онези горките (момчетата) даже не знаят за тяхното присъствие или    че принадлежат на някоя от горе споменатите едната се казва Ваня тя е с една година по малка и учим в един клас другата се казва Петя тя е от моя клас и е ужасяващо красива за мои най голям ужас и за мои още по голям такъв се мисли за грозна но нещо нормално доволна жена няма та тях двете си го обичам макар че доста кусури съм им намерила но и за това по късно ееееее ако до сега сте се отчаяли какво мога да ви кажа аиде на бас че всеки си го мисли пък!!! та отиваме на даскало
даскало
хммммммммммм доооста време трябва да ви отделя за тфа даскало лелеле добре ше почна полека лека както видяхте от моито описание аз не съммм от най готините вървежни дами или както обичат да казват повечето "пичове" свежичка и така . тфа ми е кофти ся ще си говорим истината ужасно много завиждам на тея мадами имат си приятели купони от всичко  по малко даже по много ..... еми какво да направя така моя клас е уникален и като казвам уникален вярваите Уникален или поне аз си мисля така тъй като сме разделени на деца от един и деца от друг град класа се дели на 2 имаме си цели 4 момчета от 27 човека клас от които поне един липсва постоянно  и стигнах до най голямата си болежка Той Той се казва Панайот ( пак измислено име няма да споменавам истински имена) Панайот за мен е най красивото момче за мен знам че за някои набързо само ще нахвърлям описание къса черна коса черни очи и млечно бяла кожа  малко си е пухкаф но има силни ръце крака и гръб то в краина сметка излезе че има само бирено коремче но пък аз го намирам за много сладко а да го видите как играе футбол за жалост той обаче спада към онази група момчета "пичуи" които дори не смеят да погледнат момиче като мен е добре де пишем си може би всеки ден аз му помагам в даскало под помагам разбираите понякога му пиша есета понякога заемам учебници незнам дали ме използва или сме си само приятели дори веднъж се скарахме на тази тема .... той каза че сме приятели и аз естествено се опитвам да му вярвам но много добре знам че и това няма да ми е достатъчно.... но той се е заплеснал по една мадама "свежичка"  аз им казва КУРВИ или общи или абе много прякори съм им измислила :) какво да се прави сега  той я обича ужасно много а аз даже немога да се нарека найстина негова приятелка не сме излизали заедно на кафе неговата компания е ужасно по различна от моята да не споменавам че Петя го мрази от дъното на душата си и аз съм разкъсана м/у това да си остана вярна на сърцето си или да остана вярна на най добрата си приятелка която има мнооооого власт над мен ..... та той само ми пише (даже и това не прави много често повечето пъти аз съм тази която пише ) аз му проверявам профила в сладура поне едно 2352353 на ден :) имаме някаква симбиоза от която май само тои е доволният нз а и аз не искам да излиза от живота ми само защото не мога да не си обменя няколко думи е него на ден поне ееее едва ли ще мога да ви разкажа целият си живот на 2 на 3 така 4е
сега само ще нахвърлям щтрихи баща ми ще го кръстя Волен е алкохолик  майка ми го търпи често говори за развод но това май си е само ..... приказки аз съм правила няколко опита за самоубийство все за Панайот става дума но за сега е това най важното вече от утре започвам да пиша най редовно като ви разказвам за мене
:) искрено вашичка Христина Величкова


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hrisveli4kova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26607
Постинги: 9
Коментари: 10
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031